piątek, 1 marca 2019

Łowcy Trolli


 Opowieści z Arkadii, czyli co trzeba zobaczyć na Netflixie.

 Jakiś czas temu zaczęłam zastanawiać się, jakie filmy i seriale uważam za najbardziej godne polecenia na Netflixie. Oczywiście, ile ludzi, tyle opinii, więc od każdego można dowiedzieć się o czymś ciekawym, czego nie znaliśmy wcześniej albo po prostu nie zwróciło naszej uwagi. Jakiś czas temu wpadłam na serial animowany DreamWorks i Netflixa Łowcy Trolli: Opowieści z Arkadii. Włączyłam pierwszy odcinek... i odpłynęłam. 



Bez reszty pochłonął mnie świat trolli i ludzi połączony przez młodego łowcę Jima Lake’a Jr i jego przyjaciół. Jest to świat kolorów, radości, smutków, strachu i nieustannego napięcia. Serial jest bardzo dojrzałą propozycją nie tylko dla dzieci, ale również dorosłych. Widza wciąga fantastyczna historia chłopca znużonego codziennością, który dostaje od losu szansę zostać bohaterem. Oczywiście jego droga jest wyboista, pełna wyrzeczeń, niebezpieczeństw, żalu oraz smutku, ale mimo to bohater stara się sobie radzić z tym wszystkim. A z pomocą zawsze przychodzą mu wierni przyjaciele. Historia głównych bohaterów, trójki nastolatków, jest zawiła i porusza wiele kwestii. Borykają się oni nie tylko z problemami szkolnymi, strachem przed utratą najbliższych oraz groźbą końca świata, ale również z osobistymi problemami, jakimi są brak jednego lub obojga rodziców, porwanie brata, czy matka, dla której najważniejszy jest własny wizerunek.




Animacja poza tym, że jest przepięknie zrealizowana, przedstawia cudowny świat, głębokich bohaterów z rozmaitymi historiami oraz ich przemiany, wciąga bez reszty. Obejrzałam dwa razy 3 sezony z zaciśniętym gardłem i zapartym tchem. Jestem w stanie śmiało powiedzieć, że to najlepsza animacja, jaką dane mi było do tej pory obejrzeć i nie pisząc o tym dłużej, zachęcam każdego do zatrzymania się nad tą pozycją, choćby w celu sprawdzenia, z czym to się je. 

Brownie

2 komentarze :

  1. Bardzo fajnie oglądało się tą bajkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wlasnie skonczylam 3sezon Łowców Trolli - i uważam, że to naprawdę świetna animacja! Ja sie wkrecilam na maksa :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka