piątek, 11 maja 2018

Moje ukochane książki na Wattpadzie z BTS

Hej kochani, dzisiaj chciałabym wam przedstawić moje ukochane książki na wattpadzie, związane z moim ub Jeonem z BTS. Generalnie K-popu słucham już z cztery lata, więc nie jest to szał nagłej popularności tym gatunkiem z mojej strony, nie chcę się tu teraz rozwodzić nad tym, może zostawię to na inny artykuł. Teraz nie przedłużając zapraszam was do listy:


1. "Iluzja miłości" autorstwa: asiek13117
"Co skrywa w sobie prywatna szkoła z internatem?
Ten budynek stwarza pozory i może się wydawać idealnym miejscem o którym śnią młodzi ludzie, ale te ściany skrywają wiele tajemnic. Uczniowie tworzą hierarchię, która potrafi zniszczyć najsłabszemu życie.
Hanna jest pewna, że trafiła do wymarzonej bajki, jednakże idealny obrazek, który malowała w swojej głowie od dłuższego czasu, zastępuje czarnym kolorem, kiedy przekonuje się, że w tym miejscu nic nie jest tak idealne, jak przedstawiają to ludzie poza murami tej szkoły. Uczniowie przechodzą przez piekło i tylko ona jest bezpieczna. Chroniona przez zupełnie nieznajomego chłopaka, który uparcie wierzy w to, że ją zna. I rzeczywiście - nie kłamie. Zna Hannę mimo że ona widzi go po raz pierwszy na oczy.
Prawda która tkwi głęboko w jego sercu jest na tyle wstrząsająca, że wywraca nastolatce życie do góry nogami. I nie tylko jej, ponieważ jego sympatia okazuje się zwykłą iluzją..."

Gdy czytałam tę książkę, nie raz spotykałam się ze sprzecznością uczuć. Bohaterowie są tak dynamiczni, że zanim przyzwyczaisz się do jednej cechy, zaraz ukazuje drugą. W tej książce jest wiele zawirowań, wiele wątków. I co najważniejsze, ta książka naprawdę jest w całości logicznie napisana. Autorka od samego początku wie co pisze i widać, że wszystko ma rozplanowane. Generalnie bardzo wam polecam tę książkę, po jej skończeniu, poczułam wielki żal, że już się kończyła. 
 
 2. "Jak zaliczyć Koreańczyka, a nie zostać zaliczonym BTS" autorstwa: zajebistybanan.

Jest to książka typowo humorystyczna, jeżeli ktoś ma ochotę się pośmiać, poprawić sobie humor, to ta książka jest idealna dla ciebie. Książka opisuje przygody przyjaciółek, którym udaje się spotkać swoich idoli z BTS. Jesteś ciekawy jak zareagują? Jak potoczą się ich przyszłe losy z chłopakami? Czy coś wyjdzie z ich spotkania? Jeżeli tak, to tak książka jest idealna dla ciebie. Tylko pamiętaj, pisana jest z duuuużą dozą humoru :) 
 
 3. "Let's play a game" autorstwa: tina13126
 
Dziewczyna szukała pracy. Łatwej, coś co szybko mogłoby pomóc jej zarobić na nowy dom. Znajduje ją w domu sławnych idoli... Dom, z którego nie może się wydostać...W którym zdaży się wszystko co najgorsze... Idole? Koszmary... Przychodzące nie tylko w nocy...ale szczególnie wtedy kiedy tego chcą. Dla niej? Krzywda jakiej nie mogła sobie wyobrazić. Dla nich? Po prostu gra.

W końcu zaakceptowała?
W końcu się przyzwyczaiła?
W końcu chciała się zemścić?
W końcu coś poczuła.

,, Jiyon...Nie zakochałaś się, prawda?"
Jest to książka, która w 100% trafia w mój wypaczony gust. Jest tam fala uczuć, dziwna przeszłość bohaterów, która będzie odkrywana z czasem przez autorkę, dodatkowo charakter wykreowanych przez nią postaci jest idealnym odwzorowaniem tych w mojej głowie. Główna bohaterka ma tu nie lada problem, bo stroi na rozdrożu swoich uczuć, z jednej strony ma ich dość, lecz z drugiej....no właśnie co? Tego dowiecie się czytając tę książkę. 
 
 4. "Bad Boys BTS" autorstwa: tina13126 
Wyobraź sobie, że przepisujesz się do innej szkoły. Poznajesz dużo fajnych ludzi, cieszysz się, że się tu przepisałaś, ale do czasu... bo w końcu poznajesz tak zwany ,,postrach szkoły" czyli grupę Bad boyów, a konkretnie bandę o nazwie ,,BTS". Siedmiu chłopaków. Czyli siedem twoich najgorszych wrogów. Są dla ciebie na maksa wredni.
Właśnie tak się czuje nasza główna bohaterka Martyna i jej przyjaciółka Daria. 
To była moja pierwsza książka na wattpadzie w tej tematyce, która wpadła w moje ręce. Mam do niej niesamiwity sentyment, tym bardziej "Les's play a game" i "Bad Boys" zostały napisane przez tę samą autorkę i na podstawie tych dwóch książek możecie sprawdzić jak wielki postęp dziewczyna poczyniła. Książka pisana prostym językiem, przyjżysta, ma parę niedopowiedzeń, ale kto wie, może o to właśnie chodziło autorce? 5. "BTS Reakcje" autorstwa: Ziilel
"Chcesz wiedzieć jakie będą reakcje BTS na różne sytuacje z twoim udziałem? Jeśli tak, to zapraszam do przeczytania tej książki ^^" Otóż książka przedstawia nam różne sytuacje, nie raz niepowiązane ze sobą, i jest skonstruowana tak byśmy brali w niej udział. Muszę przyznać, że z początku nie byłam przekonana do tego rodzaju literatury, aczkolwiek stwierdziłam, że zaryzykuje i opłaciło się. Polecam ją wam i również, nie chcę wam zdradzać zdarzeń z książki, bo zepsuję na pewno zabawę ;) 
 
 To tyle kochani na dziś z mojej strony, mam nadzieję, że sięgniecie po którąś z tych książek. Dodatkowo jeżeli macie jakieś ciekawe książki z wattpada do polecenia, nie tylko z tej tematyki to polecajcie, poczytam chętnie. Dobrą literaturą nie pogardzę :D 
Trzymajcie się!                                                                                                                            Ev.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka