sobota, 29 lipca 2017

Wakacyjne propozycje książkowe od autorów

Znalezione obrazy dla zapytania wbrew zasadom
Chciałabym się podzielić z wami pewną książką, którą akurat pewnie większa część z was będzie kojarzyła, ale może nie sięgnęła po nią, to może po przeczytaniu tego wpisu...zrobią to! Otóż wakacje to również czas wyjazdów, na których można kogoś poznać, zaszaleć, przeżyć wakacyjną miłość...

Jest to książka, która została wydana nie dawno po premierze "50 twarzy Greya", dokładnie chodzi mi o "Wbrew Zasadą" autorstwa Samanty Young.

Tak, dobrze widzicie jest to książka z gatunku literatury erotycznej :)

Główna bohaterka Jocelyn, po stracie swoich bliskich postanawia zacząć nowe życie w Szkocji. Tragedia sprawiła, że wybudowała wokół swojego serca mur i nie pozwala nikomu na przekraczanie granic swojej bezpiecznej strefy, do czasu...:)

Wprowadziła się na dzielnicę Dublin Steet, gdzie poznała mężczyznę uwodzicielskiego i bardzo przystojnego. W dodatku Braden Carmichael "zawsze dostaje to czego chce" a w tym przypadku chce Jocelyn. Postanawia wkroczyć w jej życie i zostawić po sobie ślady. Ślady, których nie będzie potrafiła się pozbyć.
Proponuje jej układ bez zobowiązań, jednak czy zda to egzamin? Chcecie się dowiedzieć? Łapcie za książkę i czytajcie!
"Kiedy zaczęłam czytać tę powieść, znowu poczułam się jak młoda dziewczyna. Miałam ochotę powiesić na drzwiach swojego pokoju tabliczkę z napisem „Nie przeszkadzać” i czytać aż do rana. Umieszczam ją na swojej prywatnej liście bestsellerów 2012 roku!" – Fiction Vixen

"Mnóstwo zabawnych dialogów, niezwykle seksowne sceny i pełno dramatyzmu. Czy wspomniałam już o niezwykle seksownych scenach?" – Dear Author

Ja osobiście dostałam tę książkę od mojej przyjaciółki i tak naprawdę pochłonęłam ja w jeden dzień. Mega przyjemnie się ją czytało i bardzo podobało mi się to, że nie jest tylko o seksie. Jest to książka o budowaniu relacji damsko-męskich, przyjaźni. Pojawiają się humorystyczne sceny, przy których nie raz się uśmiałam. Uważam, że jest to książka, która przebija o głowę "50 Twarzy Greya". Może wy uważacie inaczej? Koniecznie dajcie znać w komentarzu. Także mogę ją polecić na wakacyjny czas, w końcu kto z nas nie lubi poczytać gorącego romansu na leżaczku i pod drzewkiem, popijając chłodny napój? :)

                                                                                                           Miłego czytania.
                                                                                                                                               Ev.

* * * * *


Polecam wam serię z Marvel NOW The Superior Spider-Man wydawnictwa Egmont. W Polsce ukazały się wszystkie tomy serii więc można w jeden wieczór poznać całą historię (a zapewniam, że nie można się od niej oderwać).

Nie będę opisywał fabuły, bo nie lubię tego robić, ale wątek zadowoli każdego fana Spider-Mana (mnie np. świeciły się oczy, gdy trzymałem kolejny tom, którego jeszcze nie  czytałem ;D). Zachwyceni będą ci, którzy Petera nie znają i Ci którzy znają go od chwili jego "narodzin".

Komiksy są mocne, nieprzewidywalne, nie dają się odłożyć po przeczytaniu kilku stron, zachwyca scenariusz i jego pomysłowość, a także rysunki i dobrze rozbudowane postacie. Każdy fan Spider-Mana będzie przeżywał wraz z nim jego problemy (które pewnie zapoczątkowały kolejne trudności w jego życiu, co jest mega, ekstra, ultra super). Tak więc zachęcam do poznania kolejnych przygód, które kształtują Petera po to, by pozostał naszym przyjaznym pajączkiem z sąsiedztwa.
Cpt. Dawid

* * * * *
Ja, mam Wam do polecenia dwie książki. Jedna z nich to antyutopia, która dziś przeżywa swoje kolejne pięć minut po ok. 30 latach. A także coś lżejszego, szybkiego i z dystansem no i humorem jak przystało na tego autora.
Pierwsza pozycja to "Opowieść podręcznej" autorstwa Margaret Atwood. Akcja książki jest umieszczona w świecie gdzie prawa kobiet właściwie nie istnieją. Wprowadzono system gdzie mamy hierarchie a w niej m.in.: komendant, jego żona, aniołowie, oko itd., a także podręczne i właśnie historia jednej z nich jest tu przedstawiona. 
Nie będę Wam zdradzać co dokładnie się w niej dzieje, ponieważ, chyba nawet bym nie potrafiła. Książka jest mocno szokująca, mówi o tematach tabu i przedstawia nam jak władza i propaganda zmieniły świat tych kobiet. Jeśli ktoś z Was, śledził wydarzenia sprzed kilku miesięcy co się działo na ulicach w Polsce i USA, nie zdziwi Was reedycja tej książki i powstanie serialu o tym samym tytule. Tematy ciężkie, często drastyczne, ale ważne. Podkreślam, że jest to antyutopia (tak jak "Rok 1984" Orwella) i nie przedstawia prawdziwych wydarzeń, jednak czytając miałam autentyczne przerażenie i wewnętrzny bunt z głośnym pytaniem, odbijającym się w mojej głowie "A co by było gdyby?". Ciężka, ale warto! I osobiście jest chyba moją jedną z ulubionych książek wszech czasów ;)
Druga pozycja, jest znacznie lżejsza. Jest to zbiór felietonów Jeremy'ego Clarksona, znanego z programu "Top Gear", pod tytułem "Tak jak mówiłem...". Jeremy słynie z kontrowersji i tego też nie brakuje jego felietonom. Są oprószone dużą dawką czarnego humoru i nie tylko, a także sporą dawką dystansu. Mówi o rzeczach osobistych, często codziennych, co go dziwi, irytuje i kręci. Świetna książka w podróż, genialnie mi się sprawdziła w pociągu. Nie raz wybuchałam przy niej śmiechem. Jeśli lubicie sarkazm i ironię, to gnajcie po tą książkę, bo ona jest dla Was. Gorąco polecam! 

Wasza Kavka.


Miłych Wakacji :)





2 komentarze :

  1. Pierwsza książka chyba najbardziej przypadła mi do gustu. Reszta propozycji też nie jest zła, aczkolwiek nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również miłych wakacji! :*
    Opowieść podręcznej chyba najbardziej mnie interesuje :)
    Miłego dnia :)
    zaczytanapielegniarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka