środa, 9 listopada 2016

Informacje #1


Zmiany, zmiany!

Kochani chciałabym poinformować, że na naszym blogu pojawiły się właśnie aż 4 nowe rubryki, ale to nie wszystko. Chciałabym Wam przedstawić dwójkę nowych autorów, którzy dołączyli do naszej ekipy :) 
                                                     
                                                      Fluffy                                     Sharky

Przywitajcie ich ciepło ;) A jeśli chcecie się czegoś o nich dowiedzieć to zapraszam do zakładki "Autorzy" w której to znajdziecie parę słów o nich. Fluffy, zajmuję się rubryką "Roll The Dice!" a Sharky, działem "Życie jest Nobelon". Prócz tych dwóch nowych rubryk, pojawi się "Jesteśmy Booknięci" i " Wysypisko naszych myśli". Zapraszamy do czytania :)

Redaktorka
Kavka
"Uwaga! Książkoholicy i Bookomaniacy!
Ta rubryka jest dla Was stworzona.
To wasz świat ;)
Znajdziecie tu recenzje, zapowiedzi, top listy i wiele, wiele więcej".

"Tu znajdziecie wszystkie artykuły z życia codziennego przeciętnego studenta.
Co nas wkurza, co nas bawi, martwi i podnieca ;) heh.
Taki nasz mały śmietnik... a raczej spore wysypisko myśli :)"
"Gry fabularne to dla mnie bułka powszednia
i dlatego mam zamiar o tym trochę popisać.
Prezentacje systemów,
przemyślenia dotyczące grania i prowadzenia,
porady dla początkujących, gry fabularne w świecie
i wiele wiele innych!
Właśnie to znajdziecie w tej rubryce.
Jak to mawiają nasi wschodni bracia
“Ahhh nu cheeki breeki iv damke!”

"Witajcie w rubryce poświęconej serialom.
Nie, Klanu jednak tu nie znajdziecie.
Wszystkie serie w klimacie fantasy, SFi, horroru,
kryminału i nie tylko czekają na Was.
Może uda mi się Was zachęcić do ich obejrzenia,
a może macie własne przemyślenia na ich temat? Zapraszam!"



P.S: Lada dzień pojawi się nowy artykuł, jednego z naszych nowych autorów ;)


3 komentarze :

  1. Sieeemaneczko ^-^

    OŁ YEEEE GRY ♥

    Może mi ktoś wyjaśnić, dlaczego macie tylko 4 obserwatorów?
    TYLKO 4?!
    Co to ma być?!

    Jakieś modowe gówno bez wyrazu potrafi mieć 300, 500 kurwa 1000
    a dobry blog 4... no ja się zapierdole zaraz.

    Może to nic nie da, ale dodaje tego bloga do kruszynek.
    Jak potrzebujecie jakieś pomocy od pseudo grafika to pisać.
    Przepraszam za agresję, ale wstałam dzisiaj martwa w środeczku.

    Pozdrawiam
    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, za takie miłe słowa, nic na to nie poradzimy.
      Początki zawsze są trudne, ale miejmy nadzieję, że nasze wspólne grono coraz bardziej będzie się powiększać :)

      Usuń
    2. Też mam taką nadzieję ^-^

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka