czwartek, 18 stycznia 2018

Zapowiedzi anime na rok 2018



Znalezione obrazy dla zapytania anime gif




Hej nie przedłużając przechodzimy do listy moich TOP anime, które uwielbiam i doczekam się w końcu na ich kontynuację.


1. Tokyo Ghol:reLudzie, którzy żyją w Japonii, znajdują się w stałym niebezpieczeństwie, żyją w nieufności do drugiego człowieka. Rasa ludzka została podzielona na ludzi i ghule. Ghule to istoty bardzo podobne do ludzi, które niesamowicie potrafią się adoptować do życia codziennego śmiertelników. Jednak tym co je odróżnia od ludzi to pokarm. Żywią się ludzkim mięsem. Anime opowiada historię Kanekiego Kena, który w pewnych okolicznościach został w połowie ghulem a w połowie człowiekiem...

LINK DO ZAPOWIEDZI

2. Fairy Tail
Tak w końcu doczekałam się, w tym roku wypuszczą trzeci sezon mojego ulubionego tasiemca. Czekam na niego od 2016 roku więc raduję się, oj tak! O czym opowiada ta seria? Otóż w tym anime, świat wypełnia magia. Ludzie, którzy nią władają nazywani są magami i wstępują do różnych gildii, gdzie tam wykonują pracę, dla zwykłych ludzi. Oczywiście przyjaźnie, bitwy, płacze, smutki, radości są tu na porządku dziennym, to muszę powiedzieć, że w tym anime urzekła mnie kreska postaci, niesamowicie zróżnicowane charaktery i humor. To anime idealnie wstrzeliło się w moje gusta humorystyczne i z całego serca polecam je każdemu. I jeżeli jeszcze go nie zacząłeś teraz jest na to idealny moment. Pierwsza i druga seria trochę zajmuje, więc powinieneś zdążyć obejrzeć całość idealnie przed rozpoczęciem trzeciego sezonu, który będzie niestety ostatnim i na pewno będzie zawierał piękne podsumowanie tej historii.

LINK DO ZAPOWIEDZI




3. Boku no Hero Academia 3
Świat superbohaterów. Ludzie ratowani przed przyjściem zła. Kochają i uwielbiają swoich wybawców. Niestety, tylko kilka procent ludzi posiada umiejętności pozwalające przeciwstawić się złu. Zatem...jak potoczą się losy chłopca, który od dziecka marzył, by stać się superbohaterem. Niestety nie posiada owych zdolności, pozwalających spełnić mu to marzenie. Czy mimo przeszkód w końcu mu się to uda? Sami zobaczcie.

LINK DO ZAPOWIEDZI




4. Shingeki No Kyojun 3
Owszem tutaj też jestem mega szczęśliwa, ponieważ jest to seria bliska memu sercu. Było to moje jedno z pierwszych anime, które oglądałam i od których zaczęła się moja przygoda z anime. (TEAM LEVI) Nie będę się rozpisywała na temat tego anime, ponieważ pisałam już o nim recenzję, do której serdecznie was zapraszam. :)






5. Nanatsu No Taizai: Imashine no Fukkatsu
Kolejną serią na którą przszło mi czekać jest Nanatsu no Taizai (7 Grzechów Głównych). Anime opowiada historię rycerzy, próbujących obalić Królestwo Brytanii. Ludzie twierdzą, że po wielkiej bitwie zostali pokonani przez zakon świętych Rycerzy, jednak wciąż chodzą pogłoski o ich istnieniu. Dziesięc lat później owy Zakon przeprowadza Atak na zamek Króla i przejmują władzę. Elizabeth, adoptowana córka ucieka i wyrusza na poszukiwanie prawdziwych rycerzy, prawdziwych grzechów.

LINK DO ZAPOWIEDZI




Zatem to tyle dzisiaj ode mnie. Ja mam swoją listę na którą czekam bardzo wytrwale, a Ty? Chętnie się dowiem na co ty czekasz w tym roku :)

Ev.

2 komentarze :

  1. Cholercia... nie wiem czy pisałam już komentarz czy mi się to tylko przyśniło, no trudno.
    Już widzę mój kwik jak będę oglądać Ghulałga albo Tytaneły, o matko boszka *.*


    https://czarny-kotyszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka