czwartek, 11 października 2018

The Returned


Oto kolejny z artykułów “z szafy”, który zaginął przed wiekami. BTW to chyba był mój pierwszy artykuł :o Tak, czy siak uważam, że ta produkcja zasługuje na Waszą uwagę więc- tym razem bez poprawek z 2018 r. postanowiłam go puścić :) The Returned to kolejny serial emitowany przez Netflix. Jest to remake emitowanego od 2012 roku The Revenants  francuskiego twórcy Fabrice Goberta. The Returned to dzieło amerykańskiego reżysera Carltona Cuse. Jestem tuż po obejrzeniu tej amerykańskiej produkcji ale tuż przed obejrzeniem francuskiej zatem nie będę mogła jeszcze porównać tej produkcji z oryginałem. Nadmienię jednak, że serial spotkał się pozytywnym odbiorem krytyków. Serwis Rotten Tomatoes zamieścił średnią ocen z 29 recenzji i wynosiła on 66% pozytywnych. Podsumowany stwierdzeniem, że „chociaż znajduje się w cieniu znakomitego materiału źródłowego, amerykańska wersja Powracających zawiera odpowiednią dawkę strachu i dramatu, żeby zadowolić fanów gatunku.
Seria zdominowana przez tajemniczą atmosferę,  z dotykiem grozy wprowadza widza w na pierwszy rzut oka codzienny świat. Od pierwszego odcinka poznajemy wyjątkową i przerażającą sytuację: kilkoro ludzi zmarłych przed laty powraca  do życia tego samego tygodnia. Oczywiście nieboszczyki niczym nie przypominają tych z dzieł Kirkmana. Są w stanie w jakim byli przed wypadkiem, nie posiadają ran, natomiast posiadają amnezję otaczającą wspomnienia tuż przed śmiercią. Jedzą bardzo dużo, cierpią na bezsenność i nie da się ich pozbyć. Powracają oni do swoich domów jakby wrócili z podróży, nieświadomi czasu który upłynął. Wywracają tym samym świat swoich bliskich oraz życie w Caldwell do góry nogami. Jest ich coraz więcej, pojawia się nawet wątek seryjnego mordercy, który dźgał kobiety w brzuch i wyjadał jego część. Doktor Julie Han jest jedną z ofiar, które przeżyły jego atak- teraz widmo niebespieczeństwa i paraliżujący strach powróciły, przypadek? Check it out!. 
Powracający to naprawdę przeróżni ludzie, którzy zmarli w tragicznych wypadkach. Nie są bez skazy. Każdy odcinek nosi tytuł oznaczający imię bohatera, którego historia będzie w nim znacznie przybliżona. Są to: Camille, Simon, Julie,  Victor, Tonny and Adam, Lucy, Rowan, Clarie,  Helen oraz Peter.
Wielowątkowość w której wszystkie wątki i historie przeplatają się ze sobą lub łączą, jest jedną z  zalet.
Seria na Netflixie posiada 10 odcinków i nic nie wiadomo o kontynuacji produkcji. Ja jestem pełna nadziei, ponieważ otwarte zakończenie sezonu nie daje mi spokoju.

Dzięki życzliwości mojego najlepszego przyjaciela testuję obecnie Netflix więc mam możliwość oglądać nowości i polecać je Wam. Oczywiście za korzystanie trzeba zapłacić-30 zł miesięcznie, ale uważam, że warto. Netflix oferuje jeszcze niezbyt szeroki zasób filmów i seriali jednak dla takich tytułów jak The Vikings, Stranger Things, The Returned, Breaking Bad i wielu innych uważam, że warto. Macie wtedy możliwość obejrzenia najnowszych odcinków przedpremierowo. - Tak, to był zdecydowanie mój pierwszy artykuł i początek z Netflixem ;D Moje zdanie w tej kwestii tylko się polepszyło patrząc na wachlarz produkcji, które powstają co tydzień dla tej platformy.
Dajcie się wkręcić w ten niezwykły klimat i obczajcie koniecznie The Returned i The Revenants.

~Shark

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka