niedziela, 21 października 2018

Wiedźmin - koniec memów

Ciąg dalszy wiadomości z królestw północy. Wiele się wyjaśniło, lecz tak samo ciągle wiele jest niepowiedziane. Znamy już część obsady i co rusz poznajemy dalszą w wiadomościach mniej lub bardziej prawdopodobnych. Co do samych aktorów i ich umiejętności nie będę się wypowiadał. Ani nie jestem kompetentny, ani nie znam ich dorobku. Showrunerce Lauren Schmidt Hissrich zarzucano, że chyba cały piniondz jaki mieli poszedł na Cavilla i muszą teraz rzeźbić . Jej riposta bardzo przypadła mi do gustu, a mianowicie parafrazując ci znani dzisiaj też kiedyś byli nieznani ;P. No ale ale konkrety!

Obsada którą mamy i jest pewna:

Henry Cavill jako Geralt z Rivii, czyli to co było wiadome.






Freya Allan jako Ciri, księżniczka Cintry Moment, moment… Ciri jest białą brytyjką. W sumie kogo to obchodzi :P ważne, że z designu trzyma się pierwowzoru. Przynajmniej  ja tak wyobrażałem sobie młodą Ciri. Po lekkiej fanowskiej charakteryzacji w PS wygląda już kompletnie idealnie :D


 Anya Chalotra jako Yennefer. Hmmm co do wyglądu samej aktorki to nie mogę się przyczepić. Bardzo odpowiadał mi wizerunek Yennefer z gier, a tutaj chyba można będzie 

*


Björn Hlynur Haraldsson jako Rycerz Eist  Cóż Eist specjalnie nie zapadł mi w pamięć podczas czytania książki i jako takiego wyobrażenia o nim nie mam, lecz pochodzenie Bjorna może przydać się podczas odgrywania jarla wysp Skellige oraz męża Calanthe.



 


 Mimi Ndiweni - Fringilla czyli pierwsza “niezgodność” z grą i o ile dobrze pamiętam z książką. Czy komuś to przeszkadza? Nie widziałem. Czy komuś to boostuje morale? No też nie widziałem. ¯\_(ツ)_/¯ Niesłyszałem narodowego cebulackiego trzasku dupy na pół europy więc chyba jednak liczą się umiejętności aktorskie :P


Millie Brady - Renfri kto nie wie lub nie pamięta to Renfi tudzież Dzierzba to ta mordercza księżniczka. Dzięki wyrżnięciu w pień jej i jej kompanów Geralt otrzymał przydomek Rzeźnik z Blaviken. Nie wiem dlaczego, ale coś z tyłu głowy mówi mi, że Pani Millie poradzi sobie z tą rolą.



Therica Wilson-Read - Sabrina chyba na prawdę muszę przypomnieć sobie sagę :p Tak wiem, że rzeczona Sabrina zasiadała w Loży Czarodziejek jednak słysząc Sabrina Czarodziejka tudzież czarownica bardziej zapala się lampka w stosunku do serialu z lat 96-03 :D

MyAnna Buring - Tissaia cytujac wiedźmińską wiki “Tissaia de Vries była wysoką kobietą o ostrych rysach twarzy. Miała ciemne, gładko uczesane włosy, błyszczące oczy i wąskie wargi.“ cóż widać szukali dobrego odwzorowanie to i znaleźli :D


 Jodhi May - Królowa Calanthe czas na największego, żeńskiego złodupca (badassa). Przy niej Lwiątko z Cintry to nadaje się na przecier pomidorowy. Aczkolwiek muszę przyznać, że w stosunku do naszego serialowego odpowiednika to no różnicę widać jak przy pierwszej i ostatniej cioci May Spider-mana.

Adam Levy - Myszowór druidy druidy. Doradzca jarla skellige, nadworny czarodziej w Cintrze i nauczyciel Pavetty. Nie za wiele mam o nim od powiedzenia to i mówić nie będę.

*

W większości mało znana obsada wiedźmina może i mam nadzieje spłata nam niemałą niespodziankę i zaskoczy nas dobrą grą aktorską i oddaniem postaci. Pamiętajcie jednak różnicę między ekranizacją i adaptacją to i wściekać się za bardzo nie można. Jeśli nie wiecie jaka to różnica to zapraszam do odrobienia pracy domowej :D Czekamy na dalsze newsy.

*

Kolejna wiadomość wielce mocno życzeniowa, a dotyczy ona Jaskra. Może trochę nadinterpretując tweety showrunerki Lin-Manuel Miranda mógłby zająć miejsce naczelnego barda. Jest to wybór jak dla mnie najlepsiejszy z najlepszych. Primo z ryja całkiem Jaskier no przynajmniej lepszy niż ten nasz polski  Ja tam Zamachowskiego szanuje, ale na dandysa i lovelasa to on mi nie pasuje. Nie te lata Panie Zamachowski.
 
No dobra, ale nie samym designem facjaty człowiek żyje. Pan Miranda jest również muzykiem i to wielokrotnie nagradzanym. Co może być lepszego niż aktor i muzyk grający barda?! Mam nadzieję, że to nie tylko płonne nadzieje, lecz prawda która wypłynęła sobie przypadkiem.
to osiągnąć próbując podlizać się graczom lub całkowicie nas zaskoczyć.

Fluffy

1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka