środa, 3 października 2018

Sabrina. Nastoletnia Czarownica


Pamiętacie kreskówkę albo serial z lat 90? Ja bardziej pamiętałam serial. Był zabawny i przyjemny, a ulubioną postacią wielu widzów (w tym również moją) był kot Salem.
Ileż śmiechu było przy oglądaniu poczynań głównej bohaterki i jej kociego przyjaciela.
Ku mojej wielkiej uciesze jakiś czas temu Netflix podał do informacji publicznej, że robi swój własny serial o starych bohaterach, który zadebiutuje jeszcze w tym roku!  Dodatkowo 3 października pojawiła się informacja razem z plakatem, że premiera będzie dokładnie za 23 dni, czyli 26 października. Dowiedzieliśmy się również, że na Netflixie pojawią się na raz globalnie wszystkie odcinki.


Piekielnie zaintrygował mnie zwłaszcza pierwszy plakat produkcji, który przypomina mi prace polskich plakacistów. Czerwony, wyraźny, zwięzły w formie i niesamowicie intrygujący. No i jest na nim Salem.
W tytule serialu „Chilling Adventures of Sabrina” pojawia się również pentagram, który może sugerować nam, że nowa Sabrina nie będzie już taka słodka i naiwna jak ta z przed lat.

W głównej roli obsadzono Kiernan Shipka, a twórcą serialu jest Roberto Aguirre-Sacasa (jest również scenarzystą i producentem).
Produkcja, co da się zauważyć na Instagramie serialu, będzie pełny okultyzmu i czarów z domieszką horroru.


Wiadomo również za zamówione są już 2 sezony po 10 odcinków.
Czekacie na Sabrinę? Ja z zapartym tchem…

Brownie


4 komentarze :

  1. To będzie ciekawe. Sama wychowałam się na Sabrinie z lat 90.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najnowszy zwiastun pozbawił mnie wszelkich wątpliwości. Wygląda na to, ze serial świetnie będzie łączył ze sobą elementy produkcji dla nastolatków z mrocznym i nieprzyjemnym klimatem grozy. Kiernan Shipka zagrała w genialnym "Zło we Mnie", więc nie powinno być problemu :D no i te nawiązania do horrorów, które można wyłapać (jak np "Martwe Zło") i lekki, nie głupi humor. To już zaczęła być moja ulubiona serialowa pozycja z tego roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście że czekam! Kochałam starą Sabrinę i mam nadzieję, że jej dorówna! Pierwszy plakat najlepszy, wprowadza w taki stary klimat :)

    https://myraibowworld1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak byłam młodsza oglądałam jedynie bajke, ale z chęcią obejrze i tą wersje:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka